Friday 10 November 2017

Sedco forex france


Sedco Forex Transocean Offshore Inc. zakończyło połączenie z Sedco Forex, które zostało wydzielone ze spółki Schlumberger Limited. Powstała firma Transocean Sedco Forex Inc. jest obecnie największym światowym wykonawcą platform wiertniczych i trzecią co do wielkości firmą świadczącą usługi w zakresie wydobycia ropy naftowej pod względem kapitalizacji rynkowej akcji, w oparciu o ceny rynkowe zamknięcia 30 grudnia. W połączeniu około 109,6 milionów akcji zwykłych Transocean Offshore są wydawane akcjonariuszom Schlumberger. Liczba nowych wyemitowanych akcji odpowiada 0,1936 akcji Transocean Sedco Forex za każdą zaległą akcję Schlumberger. Po fuzji, akcjonariusze Schlumberger posiadają około 52 z około 210,1 milionów zaległych akcji Transocean Sedco Forex. Schlumberger nie ma udziałów w Transocean Sedco Forex. Akcje spółki rozpoczynają handel na Giełdzie Papierów Wartościowych w Nowym Jorku pod symbolem handlowym RIG. Victor E. Grijalva, powołany na stanowisko prezesa zarządu Transocean Sedco Forex, oświadczył: Oddolny przemysł wiertniczy ma teraz wyjątkowego i potężnego lidera, który jest w stanie zaoferować kompleksowe usługi wiertnicze na całym świecie. Transocean Sedco Forex posiada masę krytyczną we wszystkich siedmiu głównych regionach operacyjnych na świecie, dzięki czemu może stworzyć dodatkowe morskie zyski, które powinny przynieść korzyści globalnej bazie klientów. Schlumberger Limited i Transocean Offshore Inc. podpisały ostateczną umowę o fuzję, w ramach której wydobywcza spółka offshore Schlumberger (Sedco Forex Offshore) zostanie wydzielona i natychmiast połączona z Transocean Offshore w ramach fuzji równych. Powstała firma, Transocean Sedco Forex, będzie największą na świecie wiertniczną firmą wiertniczą i planuje stać się czwartą co do wielkości firmą świadczącą usługi na polu naftowym pod względem kapitalizacji rynkowej Transocean Sedco Forex Inc ogłosiła, że ​​zysk netto za trzy miesiące zakończone 31 marca 2000 32,5 miliona na przychodach w wysokości 300,8 miliona. Wyniki obejmują rozliczenie w gotówce w wysokości 25,1 miliona, w związku z uprzednio zgłoszoną umową z BP Amoco, w celu anulowania pozostałych 14 miesięcy umówionego czasu na półpodnotowalną Transocean Amirante. Zysk netto za analogiczne trzy miesiące w 1999 r. Wyniósł 11,3 mln z przychodu w wysokości 189,2 mln Transocean Sedco Forex Inc. niedawno ogłosił zamknięcie połączenia z RB Falcon Corporation, tworząc zagranicznego wykonawcę robót wiertniczych o niespotykanej dotąd flocie i zwiększonej różnorodności geograficznej, wiedzy technicznej, siła finansowa i płynność rynku akcji. Zgodnie z umową o połączeniu Transcocean Sedco Forex wyemituje 106 milionów akcji zwykłych na rzecz akcjonariuszy RB Falcon przy wskaźniku wymiany równym 0 Na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu, które odbyło się 12 grudnia 2000 r. W Houston w Teksasie, posiadaczy akcji zwykłych Transocean Sedco Forex Inc - zatwierdziła wszystkie wnioski przedstawione na spotkaniu, w tym te odnoszące się do spółek, które czekały na transakcję połączenia z RB Falcon Corporation. Akcjonariusze zatwierdzili podwyższenie kapitału zakładowego w formie zwykłej, emisję akcji zwykłych w ramach połączenia, zwiększenie maksymalnego rozmiaru zarządu spółki do 13 osób i wzrost Houghton Offshore podpisał pięcioletni kontrakt z Transocean Sedco Forex w celu dostarczenia następujących płynów dla globalnej floty ruchomych przybrzeżnych jednostek wiertniczych Transocean Sedco Forex: płynów zapobiegających wydmuchiwaniu na bazie wody (BOP), a także kompensatora ruchu, napinacza pionowego i innych płynów na bazie wody. Nowy kontrakt podąża za najnowszym światowym rekordem Transoceans dla najgłębszego odwiertu wykonanego do tej pory przy użyciu płynu Henedons Stack Magic 200 (BOP) w Singapurze. Promet Private Ltd. (PPL) Stocznia zakończyła budowę 250 milionów półzanurzalnych platform wiertniczych do wiertnic morskich wykonawca Transocean Sedco Forex. Platforma Cajun Express została zaprojektowana przez Sedco Forex. Platforma zostanie dostarczona do TSF w marcu i wykorzystana przez Marathon Oil do wiercenia w Zatoce Meksykańskiej. Transocean Sedco Forex Inc. ogłosiła, że ​​W. Dennis Heagney, wiceprezes i dyrektor ds. Operacyjnych, odejdzie z firmy w czerwcu 2002 r., Po 33 latach pracy. Heagney rozpoczął karierę w 1969 r. W The Offshore Company, poprzedniczce Transocean Sedco Forex i pracował w różnych operacjach i działaniach marketingowych zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na rynkach międzynarodowych. Rada Dyrektorów powołała Roberta L. Longa na prezesa Transocean Sedco Forex Inc TDI-Halter, firmę Halter Marine Group, Inc., Gulfport, Miss. Dostarczyła Prisę 103, ostatnią z trójki nowo budowanych barek wiertniczych Sedco Forex, oddział wiertniczy firmy Schlumberger Limited. Pomiary 180 x 75 x 15 stóp (54,8 x 22,8 x 4,5 m), Prisa 101, 102 i 103 są częścią ogólnej koncepcji projektowania koncepcyjnego - podejścia, w którym Sedco Forex na stałe zintegrowało strukturę interwencji Well, sprzęt i systemy do Ułatwienie konwencjonalnego wiercenia pod lekkim odwiertem i dobrze Moodys Investors Service podniosła rating niezabezpieczonych dłużnych papierów wartościowych Transocean Offshore, Inc. do A3 z Baa1, aby odzwierciedlić znaczące korzyści, które spółka prawdopodobnie będzie czerpać ze swojego bieżącego połączenia z Sedco Forex Holdings Limited (Sedco). Akcja ratingowa kończy przegląd ratingów Transocean rozpoczęty 12 lipca w odpowiedzi na oświadczenie firmy, że podpisał ostateczną umowę, zgodnie z którą Sedco, morski kontrakt wiertniczy Schlumberger Limited Global, zatoczył się w piątek po tym, jak Wielka Brytania przegłosowała Unii Europejskiej, z wartością 2 trylionów wartości wymazanych z giełd papierów wartościowych na całym świecie, a pieniądze przelane na bezpieczne złoto i obligacje rządowe. Szterling zanotował rekordowy skok. Transocean Ltd. informuje o wynikach za czwarty kwartał i cały rok 2018: - Przychody wyniosły 1,85 miliarda, w porównaniu z 1,61 miliarda w trzecim kwartale 2018 r. Koszty operacyjne i konserwacji wyniosły 794 miliony, w porównaniu z 880 milionami w poprzednim okresie Skorygowany dochód netto wyniósł 615 milionów , 1 szwajcarski wiertacz Transocean Ltd. ogłosił wczoraj, że zamierza zlikwidować, w sposób przyjazny dla środowiska, dwa platformy wiertnicze: GSF Aleutian Key i Sedco 707. Urządzenia są klasyfikowane jako przeznaczone do sprzedaży. W wyniku tej decyzji Transocean Ltd wydała dzisiaj miesięczne zestawienie aktualizacji floty, które obejmuje nowe kontrakty, zmiany w istniejących umowach oraz zmiany w szacunkowym planowanym okresie bezobsługowości wynoszącym 15 dni lub więcej od czasu aktualizacji floty 17 lutego 2018 r. Podsumowanie Rosyjskie ruble i akcje spadły w piątek na nowy poziom, gdy ceny ropy załamały się po tym, jak OPEC zdecydował się pozostawić swoją produkcję na niezmienionym poziomie mimo dużej nadpodaży. Przy 1000 GMT rubel wynosił około 2,2 procent poniżej poprzedniego zamknięcia 49,72 rubla za dolara, a 1 Transocean Ltd. wydał miesięczne zestawienie aktualizacji floty, które obejmuje nowe kontrakty, zmiany w istniejących umowach i zmiany w szacunkowych planowanych poza Czas świadczenia usług 15 lub więcej dni od 15 października 2017 r. Łączna wartość nowych umów od dnia 15 października Transocean Ltd. dzisiaj wydała miesięczne streszczenie aktualizacji floty, które obejmuje nowe kontrakty, zmiany w istniejących umowach i zmiany w szacunkach planowanych poza - czas świadczenia usług wynoszący 15 lub więcej dni od 16 lipca 2017 r. Łączna wartość nowych umów od 16 lipca. Dywersyfikowani właściciele statków kontenerowych w Singapurze, Samudra Group, odnotowali zarejestrowany przychód w wysokości 96,9 milionów USD za drugi kwartał zakończony 30 czerwca 2017 r., 7,6 spadek z 104,8 miliona USD w poprzednim analogicznym kwartale, co według nich jest zgodne z racjonalizacją Groupresquos Transocean Ltd., dzisiaj wydał comiesięczne podsumowanie aktualizacji floty, zawiera nowe kontrakty, znaczące zmiany w istniejących umowach oraz zmiany w szacunkowym planowanym okresie bezczynności wynoszącym 15 lub więcej dni od 17 kwietnia 2017 r. Całkowita wartość nowych umów od 17 kwietnia Transocean Ltd. mówi, że zamierza kontynuować utworzenie podmiotu składającego się z 8 brytyjskich wiertnic do wody śródlądowej z Morza Północnego. Nowy podmiot, Caledonia Offshore Drilling Company (Caledonia) ma powstać w drugiej połowie 2017 r. Hurricane Energy plc ogłosiła, że ​​odwiert o wartości horyzontalnej Lancaster został zaindeksowany o 10:30 czasu BST w dniu 26 kwietnia 2017 r. Spółka korzysta półzanurzalna platforma wiertnicza Transocean Sedco 712 przeznaczona do wiercenia i testowania oleju w piwnicach Lancaster Transoceans Najnowszy kompleksowy raport o stanie floty przedstawia aktualny stan i informacje o kontraktach dla całej floty przybrzeżnych platform wiertniczych. Łączna wartość nowych umów od dnia 18 grudnia 2017 r. Podsumowanie aktualizacji floty wynosi około 48 milionów. Ponadto: Yangzijiang Shipbuilding Holdings Ltd. Chinarsquos druga co do wielkości prywatna stocznia, odnotowała 7,6-procentowy spadek w drugim kwartale zysku z powodu wyższego podatku i strat z tytułu różnic kursowych na kontrakty w euro, informuje Bloomberg. Powołanie się oświadczenia spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Singapurze Łączna wartość nowych kontraktów od czasu Transoceans 13 czerwca 2017 r. Podsumowanie aktualizacji floty wynosi około 180 milionów. Szacowany czas przestojów w 2017 r. Wzrósł o 76 dni, głównie z powodu prac, które należy wykonać w Sedco 704. Przewidywany czas przestojów na 2017 r. Jest również aktualizacją Aktualizacja obejmuje nowe kontrakty, znaczące zmiany w umowach, wzmacniacz zmiany szacowanego czasu niedostępności usługi. Transocean jest wiodącym międzynarodowym dostawcą usług wiertniczych na zlecenie wydobycia ropy i gazu. Firma specjalizuje się w wymagającym technicznie sektorzeSedco Forex Offshore w celu połączenia z Transocean Schlumberger Ltd. Paris, zgodziła się na wyodrębnienie swojej morskiej jednostki wiertniczej, Sedco Forex Offshore, w celu zjednoczenia jej z Transocean Offshore Inc. Houston. Fuzja stworzy Największa na świecie wiertnicza firma wiertnicza, nazywane Transocean Sedco Forex. Przewiduje się, że firma będzie czwartą co do wielkości firmą świadczącą usługi w zakresie eksploatacji pól naftowych, pod względem kapitalizacji rynkowej, za Schlumberger, Halliburton i Baker Hughes Inc. Transakcja ta daje nowe operacje Sedco Forex w Zatoce Meksykańskiej i Norwegii i oferuje Transoceanowi dodatkową siłę w Afryce Zachodniej i Azji. Transakcja ma być wolna od podatku i zostanie zaksięgowana jako zakup, a Sedco Forex Offshore jako aka. Dlaczego warto zarejestrować się jako subskrybent? Pomoc lub subskrybować Odwiedź inne strony internetowe PennWell: Adres: Greenway Plaza Houston, Texas USA Statystyki: Spółka publiczna Włączone: 1953 jako The Offshore Company Pracownicy: 15 600 Sprzedaż: 361,22 miliarda (2000) Giełdy: New York Ticker Symbol : RIG NAIC: 21311 Wiertnicze odwierty naftowe i gazowe Perspektywy firmy: Naszą misją jest bycie wiodącą firmą wiertniczą na morzu, świadczącą na całym świecie usługi wiertnicze i wiertnicze dla naszych klientów poprzez integrację zmotywowanych ludzi, wysokiej jakości sprzęt i innowacyjną technologię, z szczególny nacisk na trudne technicznie środowiska. Kluczowe daty: 1942: Forex powstało we Francji. 1947: Powstaje firma Southeastern Drilling Company. 1953: Firma offshore zostaje włączona. 1967: The Offshore Company zostaje opublikowana. 1978: The Offshore Company staje się spółką w pełni zależną od Sonat Inc., poprzednio Southern Natural Gas Co. (SNG). 1993: Sonat Offshore zostaje wyodrębniony. 1996: Sonat Offshore nabywa Transocean ASA, aby zostać Transocean Offshore. 1999: Transocean Offshore łączy się z Sedco Forex Drilling, aby zostać Transoceanem Sedco Forex Inc. 2000: Nabyto FalcB Falcon. Transocean Sedco Forex Inc. to największa na świecie wiertnicza firma wiertnicza i czwarta co do wielkości firma świadcząca usługi w zakresie wydobycia ropy naftowej. Oficjalnie korporacja z Kajmanami działa w Houston w Teksasie z ponad 16 000 pracowników zlokalizowanych na całym świecie. Stacje wiertnicze i załogi wiertnicze Transoceans są kontraktowane przez firmy naftowe według stawki dziennej, w trakcie kontraktów długoterminowych i krótkoterminowych. Chociaż firma oferuje beczki do wierceń śródlądowych i wiertnice do płytkich wód, Transocean jest szczególnie aktywny w segmencie wiertniczym głębokich i trudnych warunków środowiska, oferując półzastępowalne zestawy wiertnicze, a także potężne wiertnice, które wierciły się, aby rejestrować głębokości w zakresie 10 000 stóp. Urządzenia mobilne Transoceans obejmują wszystkie główne rynki wiertnicze na świecie, w tym Zatokę Meksykańską, Morze Północne, Morze Śródziemne i wody poza wschodnią Kanadą, Brazylią, Zachodnią i Południową Afryką, Bliskim Wschodem, Azją i Indiami. Corporate Lineage Dating Wróć do 1953 Transocean składa się z szeregu operacji wiertniczych, które zostały połączone, szczególnie w późnych latach 1990, kiedy cały morski przemysł wiertniczy jako całość zaczął się konsolidować. Zachowana struktura korporacyjna należy do The Offshore Company, zarejestrowanej w Delaware w 1953 r. Powstała, gdy firma gazociągowa Southern Natural Gas Co. (SNG) zakupiła DeLong-McDermott, który był kontraktem na joint venture DeLong Engineering i J. Ray'a. Firma budowlana McDermotts. Rok później firma Offshore założyła pierwszą platformę wiertniczą w Zatoce Meksykańskiej. Eksploracja ropy naftowej i gazu zaczęła się dalej rozwijać na morzu i na bardziej odległych obszarach świata. Offshore było również jedną z najwcześniejszych firm w latach 60. XX wieku, która działała w niegościnnych środowiskach Morza Północnego, które przekształciłyby się w jedno z najważniejszych na świecie źródeł ropy naftowej. W 1967 Offshore został opublikowany. Dziesięć lat później rozszerzyła swoją działalność na południowo-wschodnią Azję, gdzie wydrążyła pierwszą studnię głębinową. W 1978 roku firma stała się spółką całkowicie zależną od SNG, która znacznie zwiększyła nacisk na operacje wiertnicze i wydobywcze na morzu. W rezultacie Offshore opracowało jedną z największych amerykańskich flot wiertniczych. Kiedy SNG zmieniło nazwę na Sonat w 1982 roku, The Offshore Company stało się znane jako Sonat Offshore Drilling Inc. W latach 70. opracowano nowe pływaki do wiercenia w głębinach. Maszyny półzastępcze częściowo zanurzono pod wodą i zwykle zacumowano do dna oceanu w celu zapewnienia stabilności. Statki wiertnicze, zdolne do osiągania głębokości 3 000 stóp i szczególnie przydatne w odkrywaniu odległych obszarów, zostały również wprowadzone jako opcja opłacalna w tym okresie. Pod koniec lat siedemdziesiątych wiele firm zaczęło budować i obsługiwać młyny, co doprowadziło do bardzo rozdrobnionego przemysłu. Kiedy w 1981 r. Ceny ropy osiągnęły 3632 baryłkę, nastąpił hossa wiertnicza, a firmy usługowe zajmujące się polem naftowym kupowały dużą ilość sprzętu i obarczały się znacznym długiem. Gdy cena ropy spadła w połowie lat osiemdziesiątych, osiągając poziom poniżej 3610 w 1986 r., Firmy naftowe anulowały programy wiertnicze lub negocjowały znacznie niższe stawki dzienne za platformy wiertnicze. 300-stopowy program do nurkowania w Zatoce Meksykańskiej, który raz zlecił 3650 000 dziennie wynajętym za mniej niż 3610 000. Wiele firm usługowych zbankrutowało lub zostały połknięte przez silniejszych rywali. W ciągu dziesięcioletniego szczupłego okresu eksploatacja wiertniczych platform wiertniczych gwałtownie spadła, z ponad 1000 na początku lat 80. do około 500. Gdy ceny ropy i gazu zaczęły rosnąć, Sonat wykorzystał optymizm inwestorów w 1993 roku, aby wyodrębnić Sonata Offshore, osiągając 36340 milionów, zachowując 40 procent odsetek, które następnie zostałyby sprzedane w 1995 roku. W ten sposób firma macierzysta miała nadzieję przekształcić się z zdywersyfikowanej firmy zajmującej się rurociągiem w spółkę poszukiwawczo-wydobywczą. Niedawno niezależny Sonat Offshore, w wyniku oferty, miał czysty bilans i pieniądze w banku i był dobrze przygotowany, by przetrwać wynikający z tego spadek cen gazu. Co więcej, nacisk firmy na głębokie wiercenie ropy naftowej również okazałby się rozsądną strategią. Uznano, że najbardziej pożądane gry energetyczne, jakie pozostały na świecie, znajdowały się pod wielkimi wodami oceanu. Chociaż istniała technologia pozwalająca wykorzystać te depozyty, tylko do momentu, gdy ceny ropy osiągną określony poziom, opłacalne byłoby, gdyby firma taka jak Sonat Offshore zainwestowała w nową generację statków wiertniczych. Koszt takich platform był tak wysoki, że tylko duże firmy były w stanie sobie na nie pozwolić. Konsolidacja wśród wykonawców robót wiertniczych na morzu w latach 90. Istnieją inne powody, dla których konsolidacja wśród wykonawców robót wiertniczych stała się pożądana w połowie lat dziewięćdziesiątych. Prawdopodobnie doprowadziłoby to do dyscypliny cenowej do bardzo rozdrobnionego przemysłu, w którym trzy najlepsze firmy obsługiwały zaledwie 27 procent rynku. W 1995 r. Istniało około 400 urządzeń podnośnikowych, których właścicielem było aż 80 firm, co spowodowało nierównowagę w zakresie zaopatrzenia, które dało producentom ropy naftowej ogromny wpływ na wykonawców. Niewielki spadek cen gazu lub ropy mógłby spowodować znaczny spadek stawek dziennych. Najwyraźniej firmy nie mogły oczekiwać długofalowego stanu zdrowia, budując po prostu więcej zestawów do rozbudowy swojej działalności. Wzrost musiał nastąpić poprzez zakup istniejących zestawów, aby uzyskać pewien wpływ na producentów. Mając mniej, ale większych wykonawców w branży, dodanie nowych zestawów z nadzieją stanie się bardziej racjonalnym i systematycznym procesem. Co więcej, więksi gracze mogą działać wydajniej na całym świecie dzięki strategicznie rozmieszczonym platformom, które pozwalają zaoszczędzić na kosztach przemieszczania się, jednocześnie budując bardziej zdywersyfikowaną bazę klientów. W roku 1995 Sonat Offshore ogłosił swoją propozycję przejęcia firmy Reading amp Bates Corp., która rozpoczęła wiercenia przybrzeżne w 1955 roku. Mimo że dyskusje trwały przez następne kilka miesięcy, w końcu Reading amp Bates odrzucił 36501 milionów gotówki i oferty akcji. W maju 1996 r. Sonat Offshore ogłosił 361,5 miliarda akcji i transakcji gotówkowych na zakup ASO Norways Transocean, który kilka miesięcy wcześniej ogłosił, że szuka partnera. Transocean ASA powstało w połowie lat siedemdziesiątych, kiedy norweska firma zajmująca się wielorybnictwem weszła w biznes półzastępczy, a następnie została skonsolidowana z wieloma innymi firmami. Ze względu na duże operacje na Morzu Północnym Transocean ASA uznano za nagrodę, która automatycznie uczyniłaby nabywcę niekwestionowanym liderem w zakresie wierceń głębinowych. Reading amp Bates próbował oskrzydlić Sonat Offshore, wyruszając na niezapowiedzianą ofertę Transocean ASA, która ze względu na przepisy prawa norweskiego nie posiadała żadnej z amerykańskich metod obrony przed przejęciem, takich jak przepisy dotyczące pigułek trucizn. Po miesięcznej potyczce Sonat Offshore osłodziła swoją ofertę i zgodziła się zatrzymać dużą część zespołu zarządzającego Transoceans, którego los był niepewny w ramach oferty Reading amp Bates. Umowa weszła w życie we wrześniu 1996 r., A Sonat Offshore zmieniła nazwę na Transocean Offshore. Rosnące ceny ropy naftowej, w międzyczasie, przyniosły korzyści podwykonawcom wiertniczym. Stawki dzienne do grudnia 1996 r. Podwoiły się w stosunku do poprzedniego roku, osiągając 36130 000 dziennie. Prezes Transocean Offshore, J. Michael Talbot, stwierdził, że trend ten może trwać nawet 20 lat i zobowiązał się do rozszerzenia floty przedsiębiorstw. Dzięki długoterminowym umowom z firmami naftowymi, Transocean Offshore rozpoczął opracowywanie nowej generacji masywnych statków wiertniczych, wyposażonych w najnowsze osiągnięcia technologiczne, i zaprojektowanych do wiercenia do 10 000 stóp, w przeciwieństwie do 3000 stóp statki wiertnicze zbudowane w połowie lat 70. Pierwszy statek, Discoverer Enterprise, miał 834 stóp długości, a wieża wiertnicza miała wysokość 226 stóp. Może spać 200 i przenosić 125 000 baryłek ropy i gazu. Ponieważ zawierał on dwa systemy wiertnicze na jednym żurawiku, statek mógłby skrócić czas wykonania odwiertu do 40 procent, a także może wiercić i układać rurociąg bez konieczności stosowania barki do układania rur. Dzięki zwiększonej wydajności statek może zarządzać znacznie wyższymi stawkami dziennymi, w sąsiedztwie 36200.000. Co więcej, Enterprise będzie zasadniczo służyć jako pływający projekt badawczo-rozwojowy dla dwóch dodatkowych statków zaawansowanych technologicznie. Z powodu pewnych niepowodzeń, częściowo spowodowanych wypadkiem i pogodą, spóźniłby się ponad rok, a jego cena wzrosła z 36270 milionów do ponad 36430 milionów. W kwietniu 1999 r. Transocean Offshore skontaktował się z firmą Schlumberger Ltd., która zaproponowała przestawienie swoich morskich operacji wiertniczych, Sedco Forex Limited, w ramach fuzji równych. Schlumberger z siedzibą w Paryżu był zaangażowany w odwierty na morzu od wielu lat. Firma Forex została założona we Francji w 1942 r. W celu prowadzenia prac ziemnych w Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie, a także we Francji. Forex połączyło siły z Languedocienne, aby stworzyć firmę o nazwie Neptune, która angażuje się w odwierty na morzu. Forex zyskał pełną kontrolę nad Neptunem w 1972 roku, kiedy Schlumberger kupił pozostałe udziały na rynku Forex. Southeastern Drilling Company, Sedco, to amerykańska firma, założona w 1947 roku przez gubernatora Texas Bill Clements, by wiercić w płytkiej wodzie bagiennej. W latach sześćdziesiątych zaczęła świadczyć usługi wiertnicze na głębszych wodach. Schlumberger przejął firmę w 1984 roku, a rok później połączył ją z Forex, by stworzyć Sedco Forex Drilling. Połączenie Transocean i Sedco Forex w 1999 r. Proponowane połączenie Transocean Offshore i Sedco Forex zostało ogłoszone w lipcu 1999 r. Wezwała do wymiany akcji o wartości około 363,2 mld EUR. Udziałowcy Schlumberger otrzymaliby w przybliżeniu jeden udział w nowej spółce, Transocean Sedco Forex, za każde pięć posiadanych akcji Schlumberger. Ostatecznie udziałowcy Schlumberger kontrolowaliby około 52 procent nowej firmy. Zarówno Schlumberger, jak i Transocean otrzymają pięć miejsc na pokładzie, a wiceprezes Schlumbergera będzie przewodniczył firmie, a Transoceans Talbert zostanie prezesem i dyrektorem generalnym. Dzięki kapitalizacji rynkowej wynoszącej ponad 369 miliardów w połowie marca 2000 r., Transocean Sedco Forex był niezależną potęgą wśród zagranicznych wykonawców wierceń i czwartą co do wielkości firmą świadczącą usługi na polu naftowym. Jego flota obejmowała 46 półsłupaków i siedem głębinowych statków wiertniczych, z innymi w budowie. Powszechnie oczekiwano, że transakcja spowoduje dodatkową presję na innych kontrahentów, aby się zjednoczyli, ponieważ bardzo potrzebna konsolidacja w branży nadal nabrała tempa. Transocean Sedco Forex został dodany do indeksu Standard amp Poors 500 Index w pierwszym dniu notowania na nowojorskiej giełdzie w 2000 roku. Miał natychmiastowy wzrost cen, spowodowany w dużej części przez menedżerów pieniężnych, którzy dodali akcje do swoich funduszy, które odzwierciedlały SampP 500. Firma wkrótce zaangażowała się w kolejną dużą ekspansję, przejmując RampB Falcon za ponad 369 miliardów w transakcjach typu all-stock, które obejmowały założenie 363 miliardów długów. Po tym, jak nie udało się pokonać Sonat Offshore w przejęciu Transocean ASA, Reading amp Bates połączył się z Falcon Drilling Co. w 1997 r., A następnie nabył Cliffs Drilling w 1998 r. Fortuny firmy uległy spowolnieniu w 1998 r. I chociaż poczyniono postępy w Sytuacja, jego zadłużenie pozostało wysokie, a kierownictwo zdecydowało, że nadszedł czas, by połączyć się z Transocean Sedco Forex. Zgodnie z umową RampB Falcon posiadał około 30 procent nowej firmy i otrzymał trzy nowe miejsca w zarządzie. Transocean Sedco Forex był teraz spółką o wartości około 3614 miliardów i był trzecią co do wielkości firmą świadczącą usługi w zakresie pól naftowych, zaćmioną jedynie przez Halliburton i Schlumberger. Z 165 platformami wiertniczymi, barek śródlądowymi i dobrami wspierającymi, połączona firma z łatwością pokonała najbliższego rywala, Pride International, z zaledwie 59 platformami wiertniczymi, z czego 45 to nabrzeża płytkiej wody. Co więcej, Transocean dostarczył prawie połowę ultra głębokich statków wiertniczych na świecie. W efekcie Transocean Sedco Forex był w stanie rozszerzyć swoją globalną flotę o najszerszą ofertę przybrzeżnych platform wiertniczych i rynków, jednocześnie zyskując obecność w płytkich i śródlądowych wodach Zatoki Meksykańskiej, gdzie wcześniej nie miał swojej floty. Ze względu na wysokie ceny gazu RampB Falcons 27 nabrzeży w Zatoce Perskiej i ponad 30 śródlądowych barek obiecał atrakcyjny dodatek. Ogólnie rzecz biorąc, na platformach było bardzo mało nakładek. Niemniej jednak, Transocean Sedco Forex oszacował, że nadal będzie w stanie zrealizować około 3650 milionów rocznych oszczędności w zakresie zakupów, kosztów ogólnych i ubezpieczeń. Ponieważ firma zmieniła pochodzenie na Kajmany pod koniec 1999 r., Prawo zabraniało obsługi statków na wodach USA. Firma przestrzegała prawa, stając się 25-procentowym partnerem joint-venture w byłej firmie transportowej RampB Falcon, która składała się z 102 śródlądowych i przybrzeżnych holowników, czterech łodzi załogowych oraz 58 śródlądowych i przybrzeżnych barkowych barek ładunkowych i barek z łupkami. Najwyraźniej Transocean Sedco Forex objął prowadzenie w zakresie konsolidacji wykonawców robót wiertniczych. Wszyscy zgodzili się co do potrzeby konsolidacji, ale przy tak wielu operatorach o podobnej wielkości trudno było kierownictwu ustalić, kto ma być nabywcą i kto ma zostać przejęty. W 2001 r. Liczba kontrahentów połączyła się, ale nikt nie zbliżył się do rywalizacji z Transocean Sedco Forex, zwłaszcza na głębokich i trudnych rynkach offshore wiertniczych. Chociaż głównym priorytetem kierownictwa było spłacanie długów, istniały wszelkie powody, by sądzić, że firma będzie nadal przyciągać pożądane firmy, starając się jeszcze bardziej rozwinąć. Główne spółki zależne: Transocean Offshore Deepwater Drilling Inc. Sonat Offshore International LDC Transocean Offshore Europe Limited Transocean AS. Główni konkurenci: Diamond Offshore Drilling, Inc. Global Marine Inc. Noble Drilling Saipem. Antosh, Nelson, Sonat, Norweska firma Strike Deal, Houston Chronicle, 3 maja 1996 r., Str. 1. Byrnes, Nanette, Seven Come Eleven, Financial World, 15 marca 1994, str. 36. DeLuca, Marshall i William Furlow, Konsolidacja Drillera rozpoczyna się, ale czy będzie kontynuowana, Offshore, sierpień 1999, s. 56. Harrison, Joan, Transocean uzupełnia ofertę usług w ramach oferty RampB Falcon, fuzje i przejęcia, październik 2000 r., S. 22. Mack, Toni, Learning from Experience, Forbes, 2 grudnia 1996, ss. 102-08. Opdyke, Jeff D. Mergers mogą polepszyć perspektywy wśród stad wiertaczy morskich, Wall Street Journal, 15 marca 1995, str. T2. Sonat Offshore Drilling Inc., Oil amp Gas Investor, marzec 1996, str. 30. Tejada, Carloa, Schlumbergers Sedco i Transocean to Merge, Wall Street Journal, 13 lipca 1999, str. A3. Wetuski, Jodi, Two Down. Oil amp Gas Investor, październik 2000, ss. 59-60. Źródło: Międzynarodowy katalog historii przedsiębiorstw. Vol. 45. St. James Press, 2002.Frederic Perrier Jun 2005-Oct 06: SENIOR SUBSEA ENGINEER w Pride South Sea (konwencjonalny semi-sub, typ Aker H-3) Ulepszony PSS semi-sub w Cape Town (RPA) i utrzymuje platforma dla naszego klienta Petro SA. Po remoncie i konserwacji wszystkich urządzeń: byk DSC 500K Shaffer: kompletny remont tłoków i system ryglujący byk Marine Riser Napinacz 80K Shaffer: kompletny tłok odnawiający byk linia POD i napinacz linki prowadzącej 16K Shaffer: kompletny tłok regenerujący byk Sprężarki wysokociśnieniowe CompAir C5417: pełne odnawianie byk BOP Shaffer typ SL 10K: normalne utrzymanie osiągnięte bykiem POD Shaffer: odnowienie wszystkich zaworów SPM i węży kontrolnych wiązek. Styczeń 2000 - czerwiec 2005: SENIOR SUBSEA ENGINEER AT PRIDE INTERNATIONAL Wykonałem wiele zleceń dla różnych projektów Pridersquos: Bull Pride Africa w Angoli (drillship 5th generation): Zaangażowanie w modyfikacje stosu BOP w celu spełnienia specyfikacji Elfrsquos. Utrzymywano napinacze kompensatorów wzmacniających (Maritime Hydraulic), CameronTL 18-34rdquo BOP Stack Maska blokująca RAM i system sterowania Cameron Multiplex (POD Mark I). bull Amethyst Project w Korei amp w USA: Odpowiedzialny za montaż i uruchomienie systemu Cameron TL Subsea BOP Stack. Utrzymywany sprzęt podwodny (hydraulika morska, sprężone powietrze). bull Pride Brazil w BRAZYLII: Zaangażowany w akceptację systemu CameronTL 18-34rdquo BOP Stack i systemu sterowania multiplex Cameron dla PETROBRAS. Utrzymany Cameron TL BOP Stack, system sterowania Cameron Multiplex (POD Mark II), Maritime Hydraulic Riser Napinacze wzmacniaczy kompensacyjnych, Sprężarki wysokiego ciśnienia (Comp Air) i Piony (Vetco). Montaż Wokshopshop Manager Jan 98-sty 2000. INŻYNIER W CAMERON FRANCE SA Odpowiada za montaż i testy w dziale wiertniczym: byk do urządzeń wiertniczych: BOP Stack Express, Energy i Cajun dla SEDCO FOREX, OSEBERG SOUTH, byk JOTUNhellip dla głowicy odwiertu: Projekty Sonatrachrsquos, projekt KOMBILIKALA dla Elf Congohellip Zaangażuj się w Departament Inżynierii w rozwój Systemu Bonnetów Ram Lock.

No comments:

Post a Comment